kocası evde yokken tamirciyle sex yapan kadın sikiş izle

kocası evde yokken tamirciyle sex yapan kadın sikiş izle

Flash player yukleyin
FaceBook ta paylas
  • Baslik : kocası evde yokken tamirciyle sex yapan kadın sikiş izle

  • Süre : 6:24

  • Izlenme : 21257

  • Tarih : 19.06.2012

  • Açiklama : selam arkadaşlar ben seks yapmasını seven biriyim işten erken çıkıp eve geldim ve kardeşim şeyma banyoda yıkanıyordu ben ise bilgisayarın başına geçtim kardeşim banyodan çıktı bende banyo yapacam dedim ve banyoya girdim kardeşimin donunuaradım buldum ve öpüp koklamaya başladım okadar güzel kokuyoduki şeymayı sikmek istiyordum banyonun kapısını açtım ve kilodu koklayarak 31 çekmeye başladım kardeşim odadan çıktı biranda beni karşısında gördü abi ne yapıyorsun dedi senin donunu koklayarak seni sikiyorum dedim ama abi terbiyesizlik yapma dedi nolacak kız dedim gelsene dedim abi dedi gene hala izliyordu beni bende 31 çekmeye devam ediyordum şeymaa amını yerim diye inleyerek boşaldım sonra şeyma nın yanına gittim amını ellemeye başladım azmıştım şeyma yı yere yatırdım ve soymaya başladım o an delirmiş gibiydim amının üstünde bir kırmızı dantelli kilodu kalmıştı benim olacan kız dedim ve kilodunu sıyırıp yalamaya başladım delicesine yalşyodum amının suyu gelmişti inleyerek boşaldı çok güzel amının suyunu emmeye başlamıştım abiii diye inliyordu amıma sok artık dayanamıyorum dedi ve o an geldi yavaş yavaş sikimi amına sokup çıkartıyordum abimmmmmmmmmm sik beni sok sok amıma sok diye inliyordu amına boşaldım şeymam amın çok güzel dedim seni sikmek güzel dedim ve senden birşey istersem yaparmısın dedim erkeğim söyle dedi sabireyi çagır dedim oda telefon açtı sabire bize geldi şeymayı yatak odasına çagırdım ona sabireyi sikmem lazım dedim ve şeymayı sikmeye başladım odanın kapısı açıktıinleme seslerimizi duydu sabire odaya geldi noluyo dedi gel dedik sabire kızkardeşimi sikerken seninide amını yalamak isterim dedim sabirenin amını yalıyordum ikiside inleyerek sik bizi diye amımıza sok sok bagırıyordu şeymadan sikimi çıkarıp onun amına soktum bir ona bir ona sokuyordum sabireye boşaldım şeyemayada ikisyle defalarca sikştik ve şimdi ikiside hamile baba olacaktım sabire ile evlendim kardeşim de yanımızda üçümüzde aynı yatakta yatıyoruzİsim : ilkerMail : ilkerbaris23@hotmail.com

VIDEO'YU HEMEN INDIR

Bu videoya oy verebilirsiniz.

Toplam Oylanma: 53 (Puan: 217)

HEMEN YORUM YAP


  • ne siktim kadını

    Çorap YüzündenMerhabalar size külotlu çorap hayranlığım yüzünden başıma gelenleri anlatıcam. Adım bora etilerde oturan zen...

    ne siktim kadını
    pornocu
  • Şanlı yolculuk

    Eşimin Dört ArkadaşıBen degisik seks yapmaktanda hoslanirim. Özellikle kölelik yapmak ve cezalandirilmak çok hosuma gider....

    Şanlı yolculuk
    şahin aşkadamı
  • İhanet sadece sözlerdedir.

    Eski kiz arkadasimin Aile kölesiydimIsvicreden merhaba ben 20 yaslarinda bir kamyoncuyum. Benim eski kizarkadasim beni dog...

    İhanet sadece sözlerdedir.
    dik duran
  • Sınıfta öğretmenle seks

    ESARBLI KOMSUSelam arkadaslar, basimda gecen müthis sex hikayesi bu siteden kaynaklanmasi gerek, takip ettigim günden beri...

    Sınıfta öğretmenle seks
    cafer çubuğu uzun

İSTATİSTİKLER

  • Kategoriler: 13
  • Yorumlar: 1383
  • Toplam izlenme: 73409048
  • Hikayeler: 5